3dsMax mental ray Material (arch + design Material 5 )
Materials > mental ray > Arch & Design Material
+Fast Glossy Interpolation+
Interpolation grid density 2-1/5… 反射、屈折の補間に使用するグリッドの解像度。2~1/5。
Reflective interpolation
Neighboring points to look up… 反射を滑らかにするために検証するグリッド数。
High detail distance… 詳細な2次レイをトレースする距離。
Single Sample from Environment… 環境から1つのサンプルでブラーのかかったリアルな光沢反射を作成。
Refractive interpolation
Neighboring points to look up… 屈折を滑らかにするために検証するグリッド数。
+Fast Glossy Interpolation+
Interpolation grid density 2-1/5… 反射、屈折の補間に使用するグリッドの解像度。2~1/5。
Reflective interpolation
Neighboring points to look up… 反射を滑らかにするために検証するグリッド数。
High detail distance… 詳細な2次レイをトレースする距離。
Single Sample from Environment… 環境から1つのサンプルでブラーのかかったリアルな光沢反射を作成。
Refractive interpolation
Neighboring points to look up… 屈折を滑らかにするために検証するグリッド数。