Unity Visual Effect Graph - Create Node ( World to Local )
Create Node > Operator >Built In > World to Local
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World to Local… ワールド軸からローカル軸。
position… 位置。
angle… 角度。
scale… スケール。
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World to Local… ワールド軸からローカル軸。
position… 位置。
angle… 角度。
scale… スケール。
Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Main Camera )
Create Node > Operator >Built In > Main Camera
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transform… メインカメラのトランスフォーム。
▼position… メインカメラの位置。
▼angles… メインカメラの角度。
▼scale… メインカメラのスケール。
field Of View… メインカメラのFOV。
near Plane… 前方表示平面。
far Plane… 後方表示平面。
aspect Ratio… アスペクト比。
pixel Dimensions… ピクセル比。
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transform… メインカメラのトランスフォーム。
▼position… メインカメラの位置。
▼angles… メインカメラの角度。
▼scale… メインカメラのスケール。
field Of View… メインカメラのFOV。
near Plane… 前方表示平面。
far Plane… 後方表示平面。
aspect Ratio… アスペクト比。
pixel Dimensions… ピクセル比。
Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Local To World )
Create Node > Operator >Built In > Local To World
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Local To World… ローカル軸からワールド軸。
position… 位置。
angle… 角度。
scale… スケール。
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Local To World… ローカル軸からワールド軸。
position… 位置。
angle… 角度。
scale… スケール。