Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Look At )
Create Node > Operator > Math > Vector > Look At
+Look At+
From… 始点。
To… 目標点。
Up (Normalized)… ベクトルの方向。
+Look At+
From… 始点。
To… 目標点。
Up (Normalized)… ベクトルの方向。
Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Distance )
Create Node > Operator > Math > Vector > Distance
+Distance+
A… 2点間の距離ベクトルA。
B… 2点間の距離ベクトルB。
+Distance+
A… 2点間の距離ベクトルA。
B… 2点間の距離ベクトルB。
Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Dot Product )
Create Node > Operator > Math > Vector > Append Vector
+Dot Product+
A… ドット積ベクトルA。
B… ドット積ベクトルB。
+Dot Product+
A… ドット積ベクトルA。
B… ドット積ベクトルB。
Unity Visual Effect Graph - Create Node ( Append Vector )
Create Node > Operator > Math > Vector > Append Vector
+Append Vector+
A… 連結ベクトルA。
B… 連結ベクトルB。
+Append Vector+
A… 連結ベクトルA。
B… 連結ベクトルB。